خانوما بهترین زمان آزمایش دیابت کیه؟؟

۶ پاسخ

من ۲۶ انجام دادم خب تا ۲۸ وقت داری این هفته هم میتونی

دکتر من گفت ۲۸ هفته بهترین وقتشه اون موقع می نویسم برات

از 24 هفته تا 28 هفته انجام میدن ، حالا هروقت که خواستی ، من خودم گذاشتم 27 هفتگی برم 😁

من امروزانجام دادم ۲۸هفته تمام شد

من ک ۲۳ هفته انجام دادم

تو همین هفته انجام بدخ

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری