۸ پاسخ

من ۲۴هفته رفتم

من میخام ۲۴ برم چون ازمایش اولیه قندم لب مرز بود

برای من اول دکتر آزمایش دو مرحله ای نوشت . که نشون داد یکم قند ام بالاست. حالا باید سه مرحله ای بدم.
برام سواله چرا همون اول آزمایش ۳ مرحله ای رو ننوشت؟🤔

۲۸ هفته به بعد

۲۴ هفته

من ۲۴ هفته رفتم

۷ماه شدی برو

فرقی نداره
من ۲۱هفته دادم😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی