خانما چند هفتگی آنتی و انومالی و غربالگری انجام میدن؟؟

۳ پاسخ

ان تی بهترین زمانش ۱۲ هفته هستش انومالی هم ۱۸ هفته

ان تی رو ۱۱ هفته و ۶ روز به بالا تا ۱۲ هفته انومالی رو ۱۶ هفته ولی ۱۸ بهتره

من تو ۱۲هفته و ۵روز اولین غربالگریم و باید انجام بدم اون یکی فک کنم هفته ۱۶،۱۷باش

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان سینا مامان سینا هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
پیمانه پیمانه قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری