۶ پاسخ

عزیزم غربالگری اول باید ۱۲ هفته و ۲ روز باشی … هیچ شرایط خاصی ام نداره فقط یه ازمایش داره که باید همون روزی که سونوگرافی ان تی انجام میدی، ازمایششم انجام بدی

۱۱ تا ۱۳هفته بهترین زمانش ۱۲ هفته و۳ روز
اول سونو باید یک چیز شیرین بخوری قبلش بعد سونو هم ازمایش نیاز به ناشتایی نداره زمان انجام ازمایش با سونو نباید بیشتر از ۲۴ ساعت فاصله داشته باشه

بهترین تایمش ۱۲ هفته و سه روزه ک تیغه بینی و مایع پشت گردنو بررسی میکنن به اضافه ازمایش ان تی ک باید تا ۲۴ هم سونو داده باشی هم ازمایش تا جواباش باهم دیگه مقایسه بشن

۱۲هفته
سونوگرافی میدی جوابشومیبری آزمایش میدی

من ۱۲هفته و دو روز رفتم

۱۲ هفته میری انتی سنو آزمایش ،بعد ۱۵هفته میتونی تعیین جنسیت بری،۱۶هفته سلامت جنین مرحله دوم، ۱۸هفته انومالی

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وپنجم بارداری