۸ پاسخ

چهار ک خوبه

دختر من رشد نداشت زردیش مقاوم بود روز23متوجه شدیم تیروئید داره آزمایش کف پا نرمال بود

چیشد که رفتین آزمایش دادین؟ خودتون گفتین آزمایش بنویسه؟ یا دکترش گفت

پسرمنم همین اینطوری شد
اخرین ازمایشش اسفند دادیم اگ اشتباه نکنم۵.۶۵بود دکترغدد دید گف بالای دوماه باید پایینتر از پنج باشه،قرص داد ولی باز اخرای فروردین ازمایش دادیم ۳خرده ای بود گف دوباره استفاده کنه گفتیم خیلی پایین نیاد پرکار بشع گف ن باید رو دو اینا باشه

بعد چرا از کف پا
باید از دستش میگرفتی دقیقتره

چرا ازمایش دادید?
وریدی بود؟
راحت رگش پیدا شد

علایم نداره
با آزمایش مشخص میشه

دختر منم ۵.۵ قرار آزمایش بدیم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی