چرا در بارداری تشنگی زیاد دارم طبیعیه یا کم خونیه

۶ پاسخ

ما اهوازیا همیشه عطش داریم😂 طبیعیه

طبیعی منم اوایل اینجور بودم الان بهتر شدم

قند بارداری نگیرییییی

کم خونی چ ربطی ب تشنگی داره همچیو ک نباید ب این ربط داد
باید ببینی قندت چطوره از طرفی نیاز بدته هرچی باسه یه ادم تو شکمت درحال تکامل

طبیعیه بدنتون درحال ساخت ی موجود زنده و تامین اب کیسه ابه

منم ب دکتر گفتم گف خیلی خوبه اب دورجنین داره تامین میشه اگر اب دور جنین کم باش برای جنین خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری