از چند هفته به بد شکم میاد رو به پایین

۱ پاسخ

واسه من که نیومده البته سزارینی ام هفته بعد وقت زایمانمه

سوال های مرتبط

مامان 😇مهناکوچولو😇 مامان 😇مهناکوچولو😇 ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان کوچولو🎀 مامان کوچولو🎀 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان اورهان👨‍👩‍👦 مامان اورهان👨‍👩‍👦 ۱ ماهگی