اسم جاوید قشنگه واسم پسر

۱۳ پاسخ

نه جاوید به بچه نمیخوره اصلا .عربیه قدیمی هم هست .

نه😐🫢

ن چیه

به نظرتون اسم پویان قشنگتره یا پرهام دخترم اسمش پرنیا هست

سامین هامین نویان نیکان إوان ...

خب چی بذارم دوست دارم اسمش خاص و تک باشه

یه اسمی بذاریم چندین ساله دیگه بچه رفت تو جمع همسناش دبیرستان دانشگاه نخاد بابت اسمش خجالت بکشه.مناسب دوره خودشون باشه

مگه 7هفته معلوم میشه بچه چیه ؟

به نظر من نه
یه اسم قشنگتر انتخاب کن

نه خیلی خزه

اگر سلیقته بزار به کسی گوش نکن مهم اینه خودت دوست داشته باشی و مهم تر از همه اینکه معنی اسم و هم توجه کن که خوب باشه

هر اسمی که خودت دوست داری بزار گلم مهم خودتو همسرتی همه اسما قشنگی خودشون دارن منم میزارم محمد رضا همه میگفتن قدیمیه ولی مهم خودمم دوست دارم

یه اسم با کلاس بزار با معنی قشنگ
جاوید قدیمیه
فکر اینو بکن ک تو جامعه قراره صدا بشه توسط دوستاش دوس دخترش زنش
یه اسم قشنگ برار برا نینی
هرچند نظر من بود ❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته پانزدهم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری