اینم ایده یه سوپ دیگ اینم طعمش خوب بود

تصویر
۳ پاسخ

پیازش زیاد نیس؟

ادویه هم گذاشتی

میشه خوشکلم بگی و اینکه نوش جونش بشه

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان افرا سادات مامان افرا سادات ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۶ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۹ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی