بچم سرما خورده.عطسه وبینیش کیپه.چیکارکنم؟؟؟🤧

۲ پاسخ

بخور سرد و قطره بینی اینا باز میکنه اوکی میکنه بچه رو

چرا نمیبریش دکتر

سوال های مرتبط