۷ پاسخ

عزیزم براش اسپری بینی بزن
هرچی بزنی هم ضرر نداره
اسپری شستشوی نرمال سالین
نمیگیره دیگه

اسپری بینی بزن براش نمیگیره خواهر

فقط ماسک

فقط ماسک شست وشوی‌ومرتب دستات برای بچع قطره سدیم کلرایذ بریز دماغش بعد پوارکن چون ویروس از راه تنفس ودهان واردمیشه

عزیزم گروه زدم روبیکا اگه دوست داشتی به این ایدی پیام بده لینک بدم دور هم از تجربیات هم استفاده کنیم ❤️@Fateme_r_3646

من هر کاری کردم پسرم گرفت بهش قطره و اسپری بینی دادن خوب شد بلاخره که مریض شدن هست

خخخ میترسه

سوال های مرتبط