پسر منم نخورد دیگه از ۴ ماهگی 🥲 ما مامانا دو دسته ایم، مامانایی که از پستونک خوردن کوچولوشون آسی شدن و مامانایی که از خداشونه کوچولوشون پستونک بخوره باز🫠 من خودم دسته ی دومم 😁 پستونک بقول قدیمیا مادر دومه 😂من که هنوز دارم تلاش میکنم بخوره اما آقاااا گاز میگیره پستونک و باهاش مث دندونی رفتار میکنه🤨خلاصه موندم چه کنم منم
یکم قطره آ د رو بزن به پستونکش بهش بده
پسر منم دیگه نخورد 🫠
خشبحالت🥲دعا کن پسر منم پستونکو نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.