پسرم دیگه پستونک نمیخوره🥲🤧چیکاررکنم

۴ پاسخ

پسر منم نخورد دیگه از ۴ ماهگی 🥲 ما مامانا دو دسته ایم، مامانایی که از پستونک خوردن کوچولوشون آسی شدن و مامانایی که از خداشونه کوچولوشون پستونک بخوره باز🫠 من خودم دسته ی دومم 😁 پستونک بقول قدیمیا مادر دومه 😂من که هنوز دارم تلاش میکنم بخوره اما آقاااا گاز میگیره پستونک و باهاش مث دندونی رفتار میکنه🤨خلاصه موندم چه کنم منم

یکم قطره آ د رو بزن به پستونکش بهش بده

پسر منم دیگه نخورد 🫠

خشبحالت🥲دعا کن پسر منم پستونکو نخوره

سوال های مرتبط

مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی