خانما باردارم روزی ۱ لیوان کاپیچینو میتونم بخورم

۶ پاسخ

نخوری بهتره من کل بارداری قهوه و نسکافه نخوردم

ن عزیزم نمیشه

اره میشه
منم دوران بارداری روزی یه شات اسپرسو دبل میخوردم
و دکترمم گفته بود اوکیه فقط بیشتر نشه

نخور

یه لیوان خیلی نیس

آره یه لیوان مشکلی نداره ولی زیاده روی نکن قرصای اهنتم بخور

سوال های مرتبط

مامان محمدو نورا مامان محمدو نورا روزهای ابتدایی تولد