سلام عزیزم نه به دکترت بگی دارو میده حتما بگو
به نظرم نبایدبهش فک کنی بیخیال شی بهتره
منم استرس دارم بیشتر به خاطر استرس چون پسرم 32هفته به دنیااومد
منم استفاده میکنم شبی یه دونه آمپول ریه هم زدم توهفته 28
منم دارم عزیزم از صبح شیاف هم گذاشتم قرص ایزوپرین هم خوردم ولی همچنان درد دارم شدید نیست ولی اگه راه برم بیشتر میشه🥺میترسم علائم زایمان زودرس باشه دکترمم تا شنبه نیست بیمارستان هم بیشتر آدم معاینه میکنن
میگن اگر انقباض هم باشه نشونه زایمانه وگرنه بدون اون طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.