سلام دوستان من دردپریودی دارم به نظرتون طبیعی

۶ پاسخ

سلام عزیزم نه به دکترت بگی دارو میده حتما بگو

به نظرم نبایدبهش فک کنی بیخیال شی بهتره

منم استرس دارم بیشتر به خاطر استرس چون پسرم 32هفته به دنیااومد

منم استفاده میکنم شبی یه دونه آمپول ریه هم زدم توهفته 28

منم دارم عزیزم از صبح شیاف هم گذاشتم قرص ایزوپرین هم خوردم ولی همچنان درد دارم شدید نیست ولی اگه راه برم بیشتر میشه🥺میترسم علائم زایمان زودرس باشه دکترمم تا شنبه نیست بیمارستان هم بیشتر آدم معاینه میکنن

میگن اگر انقباض هم باشه نشونه زایمانه وگرنه بدون اون طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آقاشاهان👼 مامان آقاشاهان👼 ۱ ماهگی