صبحونه ارغوان؛ پنکیک سیب و موز🥞🍎🍌

تصویر
۵ پاسخ

حتما باید تو کره سرخ بشه یا میشه چیزی نزنم شبیه پنکیک خودمون؟

به به نوش جان

به ما هم بیاموز

عزیزم طرز تهیشو میگی منم برا عباس درست کنم

به نوش جان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمّدمتین مامان محمّدمتین ۱ سالگی
مامان لنا خانم🫀 مامان لنا خانم🫀 ۱ سالگی