امروز سونو دادم به نظر چطوره

تصویر
۸ پاسخ

الان خوبه همه چی

ماشالا عالیه

گفت هنوز تخمک آزاد نکردی آنلاین برای دکتر فرستادم هنوز جواب نداده چون گفته بود خوب باشه آمپول آزاد سازی میده تنبلی تخمدان داشتم

فولیکولات خوبه احتمال این روزا آزاد میشن یک شب در میون اقدام کن

بنظرم خوبه
سایز فولیکول هاهم خوبه

فک کنم خوب باشه
از امشب اقدام برای بارداری

خوبه همه چی ، چرا سایز تخمدان چپ و راستت انقدر اختلاف داره

با توجه به چیزی ک من خوندم سونوت خوبه خیلی
دیگه نمیدونم😂😐

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نبات🍭👼🏻 مامان نبات🍭👼🏻 قصد بارداری
در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری
مامان ونوس مامان ونوس قصد بارداری