علاعم کم شده سینه هام دیگه درد نمیکنه طبیعی😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

۵ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه .منم همینطوری شدم
خداروشکر درد وسنگینی سینه ها کم شد

منم سینه دردم نمونده ولی کمرم خیلی درد می کنه

آره طبیعی هست بعضی موقعه هست بعضی موقعه ها نیست

سلام اره طبیعیه،نگران نباش

منم همینطور شدم

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری