سلام من از اواخر 13هفته مثل ماهی توشکمم حرکت میکنه
من از ۱۶ هفته حس میکردم توی شکمم یه چیزی نبض طور میزنه
الان قشنگ حس میشه لگد هاش
لز روی شکمم هم معلومه ضرباتش
من جفتم خلفیه ۱۷هفته ضربه هاشو واضح حس کردم دیگه الان ک کشتی میگیره توی شکمم
برامن خلفيه از16هفته حس ميكردم حباب حباب ميشد اما امروز لگد زد
منم قدامی ام
یکی دو هفته یدیگه ضربه هاش واضح تر میشه از روی شکمم مشخصه
جفت من خلفیه ۲۱هفته کاملامشخص بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.