۳ پاسخ

اره از منم همینطوره چون رفلاکس داره

اره زیاد میکنه نمیدونم نرماله یا نشونه رفلاکسه😔

دکتر گفت اگه زیاد سکسکه کنه نشونه اینه ک عاروقش رو نگرفتین

سوال های مرتبط

مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی