من هورمونام قاطی کردن تا میام حرف بزنم گریه م میگره دیگه حرفی نمی مونه🤦🏻♀️
من میگم پسرقشنگ مامان دورپسریکی یدونم بگردم پسرم ندرتبشم عاشقتم زودی بیا مامانو از تنهایی در بیارازاینجورقربون صدقه ها😍😎😝
منم همینم یکم حرف میزنم لگد می زنه قربونش میرم بهش میگم مواظب خودت باش
من حرفم نمیاد 🥲
من فقط غر میزنم بهش همش میگم پاشو آنقدر نخواب. که انرژی نداشته باشه شبا لگد بزنه😂😂
من بهش میگم پسرم بشم مامان یه کم به خودت زحمت بده بیا پایین از تو این دل بیا بیرون وول بخور خسته شده مامانی لج میکنه قشنگ میره بالا تر خودشو سفت میکنه 😂
سلام میکنم میگم دخی خوبی چیکار میکنی
داداش اومده پیشت باهات میخواد حرف بزنه
امروز کجایی چرا تکون نمیخوره
میخوای قلقلکت بدم حالیت بشه 😂😂
برم برا دخترم لباس بخرم لباسای قشنگ بخرم
خلاصه از این دری وریا
من خیلی نتونستم ارتباط بگیرم چون نگرانی ها و استرس های زیادی داشتم.قبلا عذاب وجدان داشتم اما بعضی دوستام هم میگفتن تاوقتی دنیا نیاد خیلی درکش نمیکنی حتی اوایل ممکنه حس نداشته باشی.فک میکنم بستگی به شخصیت ادما داره این موضوع برا هرکسی فرق داره.اما حرف زدن اینا خیلی مهم و موثره
منم بلد نیستم فقط قربون صدقش میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.