منم نمیدونم چی باید بگم خیلی سخته ارتباط گرفتن باهاش
منم حرف میزنم خیلی
صدرصد دیشب باباشم برای اولین بار تکوناش رو دید صحبت کرد ولی شوهرم خجالتیه.من نه
من زیاد باهاش صحبت میکنم
شاید مفهموم رو متوجه نشن ، ولی لحن و حس مادر رو کاملا میفهمن
صبح ها با صبح بخیر شروع میکنم، قربون صدقه ش میرم،،
حتی غذایی که میخوام بخورم رو براش توضیح میدم، بعدش که تکون میخوره میگم حتما دوستش داشتی پسرم🥲🤩
دیگه الان کاملا به صدای من واکنش نشون میده
اونها کاملا صدای مادر رو میشناسن
زیاد باهاشون صحبت کنین
حتی روی هوششون هم تاثیر میذاره
وا، عزیزم سعی کن حرف بزنی باهاش بچه باهوشتر میشه
آره من صحبت میکنم باهاش
اصلا همدم این روزای تنهایی و استراحتم نی نی تو دلمه
هم باهاش دردودل میکنم هم درمورد آینده باهاش صحبت میکنم😍
من تا میام ی چیزی بگم دخترم نمیزاره .مثلا میگم قربونت برم کوچولو دخترم میاد میگه قربون دخترت نمیری در صورتی ک روزی هزار بار قربون صدقش میرم
من خیلی کم حرف زدم نمیدونم حرفم نمیاد مثلا چی بگم🥲
ولی قربون.صدقهش با باباش خیلی میریم🩷🩷🩷
منکه نمیدونم چی بگممم
من گاهی سخته حرف بزنم اون موقع براش شعر میخونم
گاهی به حالت زمزمه حرف میزنم باهاش میگم به دنیا بیای اینجوری میشه اونجوری میشه این کار هارو میکنیم باهم
گاهی هم اسمش رو صدا میزنم و میگم الان دارم فلان کار رو میکنم و اینجوری براش توضیح میدم همه اتفاقات روز رو
ولی خب همیشه نه هفته ای دو سه بار شاید
حرفی ندارم باهاش بزنم😅
من با پسرم ک تو شکمم بود زیاد حرف میزدم و همیشه قربون صدقه اش میرفتم
وقتی صدامو میشنید ک باهاش حرف میزنم تکون میخورد و وقتی به دنیا اومد وقتی دقیقا همون جملات رو میگفتم لبخند میزد همون روز های اولی ک ب دنیا اومده بود ،خیلی برام جالب بود ولی خب سر این بارداریم اصلا هیچ😐باهاش حرف نزدم
اگه نمیدونید چی بگید براش کتاب بخونید، یا تصور کنید یه بچه کوچیک جلوتونه هرکاری میکنید یا هرچی میبینید براش توضیح بدید 🥰 جالبه
براش اهنگ میزارم دستمو میزارم رو شکمم براش میخونم میدونم که حسمو متوجه میشه بعد قربون صدقش میرم زیاد
راستش اولا خیلی برام سخت بود یا انگار خجالت میکشیدم اما الان نع
آره مخصوصا وقتی تنهاییم🥰
چند شب پیش داشتم با همسرم در مورد خرید لوازم مورد نیازش صحبت میکردم اونم لگد میزد، میگفتم آره اینم میخوای؟ خودم میدونم اونم لازم داری آره مامان، هر بار هم یکی میزد 😄 همسرم کلی خندید گفت این یکی نیومده خودش چک لیست میده😁
من باهاش حرف میزنم واکنش نشون میده سریع شروع ب تکون خوردن میکنه
من درحد یکی دو کلمه😅
من صداش میزنم حرف میزنم براش ولی واکنش نمیده 😆
قلب منع...دائم درارتباطیم😂😂لگدبارونم میکنه
منکه تا حالا باهاش حرف نزدم بنظرم لازم نیست چون چیزی متوجه نمیشه. ولی وقتی در موردش حرف میزنم قربون صدقش میرم 😂
منکه نه 😃😃فقط گهگاهی یکم نازش میکنم ...
وا چراخجالت بکشی
نه هیچوقت نتونستم این حس رو بگیرم که باهاش صحبت کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.