من که باشیرخشک میدم ایرادی نداره خانما مصلا 40سبس شیر بایک پیمانه قاشک که مال شیر خشک هستش سرلاک میکنم اگه خوب نبود یکم دیگه سرلاک میریزم باشیرخشک بدم مشکل نی
ببین من ۹۰ سی سی آب با ۵ تا قاشق درست میکنم چون ۹ تا خیلی زیاد میشه
با آب ولرم قاطی میکنی تا وقتی که غلظتش رو دوست داشته باشی
یه قاشق غذا خوری پودر با سه چهارتا قاشق آب جوشیده ی خنک
آبش کم بریز ظرف غلظت دلخواهت رسید دیگه آب نزن چون چند دقیقه طول میکشه کاملا غلظت برسه آب زیاد باشه هی باید پودر بریزی کم کم آب بریز
چ قیمت میگیرین
من با دستوری که روش نوشته درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.