منم سه شنبه گوش های دخترم و سوراخ کردم🥲

تصویر
۴ پاسخ

عزززیززززم🥹👼🏻

عزیرم چطوری بود؟اذیت شد؟میشه تعریف کنی منم میخوام ببرم

مبارکه ان شا الله گوشواره طلا بندازی عزیزم
من هنوز نتونستم سوراخ کنم هی دارم حرص میخورم
یکشنبه نوبت واکسنش هست ان شا الله سه شنبه ببرم سوراخ کنم میترسم وایسادم شوهرم بیاد اونم خو هی منو سر می دونه

‌به سلامتی ان شاالله

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی