مامانا قرص سرماخوردگی اشکال نداره خوردم؟

۶ پاسخ

سرماخوردگی محاز نیس

سرماخوردگی فقط دوز ۳۲۵
اونم اگه دکترت بگه وگرنه سرخود نباید خورد

من چندبار از دکتر خودمو دکترای مختلف پزسیدم حتی رفتم پیش متخصص عفونی گفت اصلا نباید بخورید

خیلی اشکال داره اصلا نباید میخوردی

عزیزم من رفتم دکتر گفت فقط ساده
از اینا که چندتا چیز باهم داره نمیشه خورد

اگه ساده باشه نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری