هرچند سوال واسه یه ماه قبل ولی خواستم نظرمو بگن
من 23 روز پیش اونجا زایمان کردم همه چی عالی از دکترا بگیر تا خدمه و پرستارا
با بیمه تکمیلی 15 تومن شد
خودم اختیاری رفتم واسه سزارین ولی لحظه آخر پسرم مدفوع کرد دکتر تو برگه ام زد سزارین اجباری هزینه اومد پایین
دکترمم مریم کریمی بود من خیلی راضی بودم
من رفتم خیلی خوب بود
سوال مال دوماه قبله ولی من عمل کردم وای دکترم عاااالی مریم کریمی بعدش رفتم درمانگاه محلمون بخیمو بکشم گفت عجب بخیه تمیزی کار هردکتریه ماهره شکمم اصلا زیاد معلوم نیس بخیه خورده هیچ دردی و اذیتی هم نشدم
متاسفانه دکترم اونجا میاد.منم اونجا زایمان میکنم. امیدوارم خوب باشه
بخدا انقدر گرونه که حد نداره
بعد چند باریم خودم رفتم دیدم چطورین
نه زایمان نکردم خودم ولی کسی رفته بود میگفت
بیمارستان پولکی و اشغالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.