از شیرینی خوشم نمیاد اصلاااا
ولی بجش چیزای ترش دلم میکشه

۱۰ پاسخ

دیشب انقد پرتقال و لواشک و کشک و دوغ خوردم که چشام سیاهی میرفت زیییییتون و ترشی کلم مثل زامبیا افتاده بودم ب جون یخچال هر چی ترشه میخوردم😂😂😂😂😂 حالم بد میشد میگفتم بازم برام بیارید

منم همینطوریم

مثله ترش و شیرین برام عجیبه من اصلا هوس خاصی نکردم تا الان فقط تهوع و بی اشتهایی داشتم

بخور ولی کم در حد حوست

منم همینم کشک خشک
لواشک ک همیشه بدم میومدم الان میخورم میگردم دنبال چیز ترش همش

ویار ترش رو میگن پسره یعنی منم شنیدم🧸😁

مثل من دقیقا انقدر ترشی جات خوردم کم خونی گرفتم🥲😂

منم اوایل متنفر بودم از شیرینی و هرچیزی که شیرین باشه .
ولی الان دوهفته ست عاشق بستنی و شکلات شدم،ولی خب نمیخورم بخاطر قند

چیزای ترش بخور خوب
شاید پسر باشه
خواهرمم همینطوری بود

طبیعیه عزیزم سعی کن زیاد روی نکنی فشار بالا بیاری

سوال های مرتبط