۵ پاسخ

مگه سونو میدی ک فقط جنسیت مشخص شه؟؟
ان تی برای بررسی سندروم داونه ک اگه خدایی نکرده مشکلی داشت زودتر اقدام شه و جنسیت کامل مشخص نیس
آنومالی هم برای بررسی اعضای بیرونی و داخلی بدن جنینه و جنسیت هم ک کامل مشخص میشه

من ان تی نرفتم میرم انومالی

چون انتی مایع پشت گردن و رشدبچه رو چک میکنه اما انومالی که یک ماه بعد دست و پا و صورت و جنسیت و ..... چیزایی مهم بچه رو میگه بات و دقیق و کامل

چون طولانی میشه عزیزم هزینش هم بیشتر میشه و تو ۱ ماه جنین خیلی رشد میکنه اندام های حیاتیش بهتر دیده میشن

انتی فقط استخون بینی و مایع پشت گردن چک میکنن بقیه اندام ها هنوز اونقد بزرگ نشدن که چک بشه، بعدش تو انومالی همه رو چک میکنن که اندام های بزرگ تر شده

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته چهلم بارداری