۴ پاسخ

زن داداشم سه قلوشدیکیش فوت کرددوتاپسریکی دختر ولی یکی پسرموندبادختر

میشه عزیزم ، اما بستگی داره که تخمک بارور داشته باشی، یا ارثی باشه عزیزم.
منم آمپول زدم، برای منم دوقلو تشکیل شد، اما یکی قلب داشت، اون یکی نداشت و حثخودبه خود جذب شد

ن منم دوتا زدم. اگ بدنت دوتا تخمک ازاد کنه میشه ک باید ژنت داشته باشی. دارید؟
مامان من شکم سومش دوقلو بود ابجیمم

من دوتا زدم دیروز نمیدونم دیگه سوال منم هس🙄

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامانِ آینده✨ مامانِ آینده✨ قصد بارداری