زن داداشم سه قلوشدیکیش فوت کرددوتاپسریکی دختر ولی یکی پسرموندبادختر
میشه عزیزم ، اما بستگی داره که تخمک بارور داشته باشی، یا ارثی باشه عزیزم.
منم آمپول زدم، برای منم دوقلو تشکیل شد، اما یکی قلب داشت، اون یکی نداشت و حثخودبه خود جذب شد
ن منم دوتا زدم. اگ بدنت دوتا تخمک ازاد کنه میشه ک باید ژنت داشته باشی. دارید؟
مامان من شکم سومش دوقلو بود ابجیمم
من دوتا زدم دیروز نمیدونم دیگه سوال منم هس🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.