بله..
اره.
بله..
اره ممکنه ولی با دستور پزشک مصرف کن
مندوقلو دوس دارم میتونم بخورم؟
من دوماه خوردم یکماه آراد سازی زدم ماه دوم سرخود خوردم دکتر نرفتم ولی نگرفت
من 3 ماه خوردم هیچی بود امروز رفتم سونو برا فولیکول غالب یه فولیکول 17 یه 19 تخمدان راست یه 23 تخمدان چپ داشتم بهم امپول ازاد سازی داد انشالله که این ماه جواب میگیرم
من چند ماه هست خوردم اصلا نتیجه نگرفتم
واقعا؟😍میتونم بخورم؟
کلومیفن بهتره از لتروزول
سلام مامان این سونو ننه برای تعیین جنسیت رفتم دکتر نوشته جوابش خوبه
اره گلم
بله ولی نسبت به کلومفین کمتر
لتروزول بیشتر در بهبود کیفیت یدونه تخمک تاثیر میذاره ولی خوب ممکنه چندتا بزرگ بشن اما کلومفین همه رو با هم بزرگ میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.