۴ پاسخ

وای نگو که من بیزارم از اون قرص هم می‌خوردم قفسه سینم آنقدر تیر میکشید نفسم بالا نمی‌ومد خیلی دوران بدی بود خدا صبربده

هزارجور عوارض دارن این لعنتیا

عزیزم کلومیفن هم خوردی؟

برا من ک شد

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری