۴ پاسخ

اونایی که تنبلی خفیف دارن تا آزادسازی نزنن،نمیشه که فکنم؟
دکتربمن گفت دوتافولیکول۱۷داری آمپول ندادگفت ۱۴سیکلت بیاینی،فرذابرم،سنو

باعث آزاد شدن چند تا تخمک میشه

من همون ماه خوردم باردار شدم

یبارتخمک گذاری داری.شایدچندتاتخمک آزادبشه ولی یبارآزادمیشن

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری