۱ پاسخ

زودتر باید می‌بستی🙄واس اینکه همیشه ببندی و اذیت نشی کشی بگیر بدون چسب . چون چسبی اذیتت میکنه . من یکی از این شتری ها گرفتم از اول بستم تا الان. خیلی راحتم باهشا

سوال های مرتبط