نه من از دکترم پرسیدم گفت الکیه
پس من چی بگیرم الان😭 نان رو هم میگفتن سمی شده
ببلاک مونده اونم سمی بشه تمومه
من ک دارم میدم 🙄
نه گلم اون یه برند دیگس مربوط به داخل کشور ما نمیشه
اره
یه اپتامیل گرفتیم اونم سمی شد خدایا
شنبه میبرم بیمارستان نگران شدم مطمئنی؟
والا یه پست داخل اینستا این چرتو گفت باید تحقیق کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.