۱۳ پاسخ

من سه شنبه ۱۰ صب عمل شدم چهارشنبه ۶ صب مایعات خوردم دکترم گفت

من ۱۲ ساعت چیزی نخوردم

من ۱۲ ساعت هیچی نخوردم
لبات ی کم تر کن با دستمال

۸ساعت

مبارک باشه

من ده ساعت شد

اصولاهشت تاده ساعته بسته به نظرپزشکتون

من دیروزسزارین شدم تاده ساعت چیزی نخوردم

انشاالله به سلامتی ❤️
۸ساعت
از ترسات بگو از سوند امپول بی حسی مثل من میترسی ؟وحشتناک بود ؟

من تا۱۲ساعت یعنی ازتشنگی کور شدما
درکت میکنم🥲هنوزم عطش دارم

من 6ونیم عمل شدم 10 از ریکاوری آوردن بیرون ساعت 2 گفتن آب و آبمیوه و ژله به ترتیب بخور

8ساعت

۱۲ ساعت
البته هر دکتر یه نظری داره. بعضیا ۸ ساعت و بعضیا ۱۰ ساعت بعد اجازه ی مایعات میدن

سوال های مرتبط

مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان ویهان👶💋🩵 مامان ویهان👶💋🩵 ۸ ماهگی