میگم پیراهن سفید سایز ۳۵ هست براپسرم بخرم

۶ پاسخ

یقه اسکی بگیر هس سایز ۴۰ بگیر

اره هست

٤٠بزرگه

چهل بگیر سی وپنج کوچیکه

کوچیک نیست واسش ؟
من ۳۵ گرفتم اومدم دیدم کوچیکه واسش🤦

بگردی پیدا میشه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری