۵ پاسخ

بریچه برامنم توواژن میزدسونوگفت بریچه چندروزبعدش چرخید کاملا دیگه به مثانه نمیزدوسنگینی نمیکردزیرشکمم

برا من یه روز زیاد حرکت نداشت یکم حرکت داشت که حرکتش ها پایین بود اما از دیروز حرکت هاش بالای ناف هس

برای منم گاهی اینجوریه ولی سفالیکه

طبیعیه می‌چرخه تااخرش....واسه منم تو واژنمه انگار

با پاعه فقط یا همون بریچ

سوال های مرتبط

مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری