۳ پاسخ

طبیعیه رحمت داره جا باز میکنه درد خفیف مث پریودیه اگر شدید شد حتما باید بری دکتر

من من منه بدبخت

منم یکم دارم

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد