چطور تحمل میکنین ..طبیعی خیلی مزخرفه
سلام حرکات نی نی تو شکمت آرومتر شده ضربه هاش یا همچنان محکم ضربه میزنه
منم اولی طبیعی زایمان کردم اینم ترجیح میدم طبیعی باشه با این که اذیت شدم طبیعی ولی بهتر از سز هست زود سر پا میشی
نگران نباش طبیعی خیلی بهتر از سز هست ورزش کن آناناس زعفرون خرما اینارو بخور دهانه رحم نرم میکنه باز میشه
آناناس میگن دهانه رحم رو زودتر باز میکنه
تونستی بخور
من بچه اولمو چهل هفته و شیش روز زایمان کردم🤦♀️😂اونم با سوزن زور
یعنی امیدوارم این یکی زودتر بیاد بدنم دیگه نمیکشه
منم از این موضوع بشدت میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.