من سونوگرافی که میرم دکترش پیرمرده و همه ی بچه هامو سونوی إن تی درست گفت اولی گفت پسر و پسر شد
دومی که دوقلو همسان بودن گفت دوتاشون دختر و دختر بودن
الآنم یه هفته دیگه سونو میرم پیشش
خدا خیرش بده خیلی دکتر خوبیه به آدم دلگرمی میده
بمنم احتمال پسر داد ت برگه سونو هم نوشته
به من گفت احتمالا پسر
50 50
من رفتم گفت احتمال خیلی زیاد دختر
به من گفت ۸۰ درصد دختر
میگه ولی احتمال خطا زیاده 15 هفته بری میگه
من رفتم گفت ۶۰ درصد پسره حالا منتظرم سونو آنومالی برم ببینم چی میگه
به من هشتاددرصداحتمالی گفت
اره گفت پسر بعد سلفریم دادم گفت پسر
آره ولی ۵۰ .۵۰ میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.