كيا غربالگری ۱۲هفته دادن جنسیت احتمال داد بهتون؟؟

۱۱ پاسخ

من سونوگرافی که میرم دکترش پیرمرده و همه ی بچه هامو سونوی إن تی درست گفت اولی گفت پسر و پسر شد
دومی که دوقلو همسان بودن گفت دوتاشون دختر و دختر بودن
الآنم یه هفته دیگه سونو میرم پیشش
خدا خیرش بده خیلی دکتر خوبیه به آدم دلگرمی میده

بمنم احتمال پسر داد ت برگه سونو هم نوشته

به من گفت احتمالا پسر

50 50

من رفتم گفت احتمال خیلی زیاد دختر

به من گفت ۸۰ درصد دختر

میگه ولی احتمال خطا زیاده 15 هفته بری میگه

من رفتم گفت ۶۰ درصد پسره حالا منتظرم سونو آنومالی برم ببینم چی میگه

به من هشتاددرصداحتمالی گفت

اره گفت پسر بعد سلفریم دادم گفت پسر

آره ولی ۵۰ .۵۰ میگن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری