شما چند هفته رفتین غربالگری ک احتمال جنسیت هم بهتون دادن

۷ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم گفت ۹۹ درصد دختره

۱۱ هفته ک ۴ روز رفتم هیچ نگف طبق سونو ۱۲ هفته بودم دو هفته بعدش رفتم جنسیت بهم گفت

۱۲هفته

13 هفته

سونوگرافی آن تی 60درصد احتمال دختر داد ولی تو هفته 16رفتم دقیق گفت دختره

۱۲هفته و دو سه روز

بهترین تایم ۱۲ هفته اس
ولی تو انومالی دقیقشو میگن به ان تی زیاد نمیشه دلخوش کرد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری