من اصلا کم که نشده هیچ بدتر شدم
سیرابی بخورین خانوما عالیه من موقع دخترم تا۶ماهگی شدید بالا میاوردم هرروز بیمارستان بودم یه مدت هرروز سیرابی میخریدیم میخوردم خوب شدم
من ک ندارم گذشت تموم شد راحت شدم الان لای پاهام درد میکنه😭😭😭😭
مگه تموم میشه خاک تو سرش
مردم دیگه
من هنوز باهامه
قرص اهن میخورم شب بهم نمیسازه صبحا گلاب به رو زرداب با لا میارم
اره من خیلی بهتر شدم
یک روز درمیون دمیترون میخورم
البته عروسی داداشم بود یه ده روزی اینجا بودم
شاید سرگرم بود برام راحت میگذشت
من از اول نداشتم
هنوز هست
شدید تر
نههههه
وای من بدتر شدم تازگیا همش بالا میارم واقعا تهوع خره😓😓😭😭
هنوز هست و هیچ قرصی هم اثر ندارع و پرقدرت کنارمه😂💔
سر درد هم بهش اضافع شده
اول ۱۶ هفتگی کلا خداروشکر
کم شد تا چهارماهگی
ولی اواخر هشت ماهگی بازم شروع شد
منم تا ۱۹ هفته داشتم بعد اون خوب شدم
تازه چند روز میشه شروع شده😭😭😭
بله از 10 هفته رفت... ولی از 4 هفته تا 10 هفته 6 کیلو کم کردم
من کمه ولی هرچند روز گلاب ب روتون بدون تهوع بالا میارم
مخصوصا اگ غذای گوشتی بخورم
من اومدم قرص دمیتزون را نصف صبح و نصف شب خوزدم تهوعم بیشتر شد
قبلا که صبح یکی و شب نصف میخوردم بهترک بودم
مناز هفته ۱۴ رفت ولی ۱۴ هفته یه سردرد شدیدی گرفتم تواین یه هفته مردم
ایشالله ک میره قشنگم
نه بابا رفلاکس هم بهش اضافه شده😩😩
همچنان هست 😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.