از هفده هجده
منکه الانم دارم
من اصن از اول حالت تهوع نداشتم یعنی هیچ علائمی نداشتم بعدش فهمیدم حاملم
پنج ماه که تموم شد
من داره کم میشه از الان خیلی خوب شدم خداروشکر
از ۱۸ هفته کم شد ولی تموم نشده
منکه از هفته ۱۵قطع شد تقریبا
منم وارد ماه 4 شدم کم کم از بین رفت
نشد زیادم شده
فعلا ک کم نشده دکترم میگه هورمون بارداری روی معده ات تاثیر گذاشته و اینجور ک بوش میاد تا اخرین ماه باهاش هست
بعد چهار ماه
وارد ۴ ماه شدم کم کم رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.