۱۴ پاسخ

عجیبه الان دختردارا هم هیچی تهوع نداشتن،

اولی پسر بود دومی فعلا نمیدونم هردوتا هم تهوع شدید دارم

اولی پسر بود اصلا هیچی نفهمیدم اصلا تهوع نداشتم بارداریم خیلی راحت بود ولی الان تو بارداری دومم دختره خیلی تهوع داشتم تقریبا هروز

به اینا نیست بخدا خواهرم دوتا دختر یه ذره هم تعپع استفراق نداشت منم مردم زنده شدم و همش باسرم وبیمارستان بازم دختر😁😁

من نداشتن حتی یبار اوق نزدم و بالا نیاوردم . دختره

پسر.

من دارم و دختر هستش

پسر.

پسر🩵.

پسر..

دختر

پسر بوده

دختر بود

من نداشتم .اولی دختر دومی پسر😁

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری