من سر جفت بچه هام تهوع نداشتم ذره ای هم دختر دارم هم پسر
من تهوع داشتم خیلیم حالم بد بود ولی بالا نمیاوردم اما ۳ ماه افتاده بودم و دختره
دوستم بسیار بارداری راحت و اصلا تهوع خاصی نداشت اونم دختره
من دختر
من سردخترم از لحظه ی تست دادن حالت تهوع داشتم ولی سر پسرم ۳ماه اول تهوع نداشتمو ۶ماه اخر کلا تهوع داشتم
بستگی ب بدن و معده داره
من مامانم و خاله هام کلا چ سر دختر چ پسر اصن تهوع نداشتن
پسر.
برای من پسر بود
دختر
من ک نابود شدم شام میخورم بعدش هرچی خوردم .... بالا
الان یک ماهع😅😅😅
من پسر
تو هفتتت تهوع نمیسه ک هفتت بره بالا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.