خانم هایی که از اول تهوع نداشتید نی نی دختره یا پسر؟؟😍

۱۱ پاسخ

من سر جفت بچه هام تهوع نداشتم ذره ای هم دختر دارم هم پسر

من تهوع داشتم خیلیم حالم بد بود ولی بالا نمیاوردم اما ۳ ماه افتاده بودم و دختره
دوستم بسیار بارداری راحت و اصلا تهوع خاصی نداشت اونم‌ دختره

من دختر

من سردخترم از لحظه ی تست دادن حالت تهوع داشتم ولی سر پسرم ۳ماه اول تهوع نداشتمو ۶ماه اخر کلا تهوع داشتم

بستگی ب بدن و معده داره
من مامانم و خاله هام کلا چ سر دختر چ پسر اصن تهوع نداشتن

پسر.

برای من پسر بود

دختر

من ک نابود شدم شام میخورم بعدش هرچی خوردم .... بالا
الان یک ماهع😅😅😅

من پسر

تو هفتتت تهوع نمیسه ک هفتت بره بالا میشه

سوال های مرتبط

مامان آوا💓💓💞💕 مامان آوا💓💓💞💕 ۸ ماهگی
مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی
مامان فندوق 🩵دیار مامان فندوق 🩵دیار ۴ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۴ ماهگی
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهورا خانم مامان ماهورا خانم ۸ ماهگی
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان کنجدکم❤️ مامان کنجدکم❤️ ۲ ماهگی
مامان نورا گلی🌸🐣🩷 مامان نورا گلی🌸🐣🩷 ۳ ماهگی