خانوما حالت تهوع شما می تموم شد ؟

۱۰ پاسخ

من حالت تهوع خیلی کم دارم گاهی احساس ضعف و گرسنگی که میکنم حالت تهوع میگیرم دیشب حالم خیلی بده بود

من نه تموم نشده بدترم شده

ن بدتر هم شده جدیدا صبحا هم معده خالیمو بالا میارم 🤣

بارداری قبلیم تا ماه چهارم تمام داشتم وارد ماه پنج که شدم رفت
این بارداری هم فعلا دارم فکر کنم همونقدر طول بکشه 🫠

چند روز تموم میشه چند روز دوباره شروع میشه🚶🏻‍♀️

خانم ها من چرا اصلا حالت تهوع ندارم؟ گاهی خیییلی گرسنم باشه یکم

تموم نمیشه ک یکم کم میشه بعد میبینی باز داری تا زایمان باهامونه تهوع خواهر😂

من یکی دو روزه کم شده ن که بگم تموم شده ولی دیگه بالا نمیارم ولی اشتهام کمه هنوز من که استرس گرفتم دیروز گفتم نکنه ی اتفاقی براش افتاده باز امروز بیدار شدم دیدم حالت تهوع دارم خیالم راحت شد

من هرروزحالت تهودارم اونم درحدشدید

به نام خدا هنوز دارم😐😂

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری