خانوما این حالت تهوع کی تموم میشه 😬🥺

۱۴ پاسخ

عزیزم من هنوز حالت تهوع دارم در طول روز بعضیا ساعات
معده درد ک شبو روز دارم از شش هفتگی داشتم

من حالت تهوع شدید داشتم
مرتب قرص ب۶خوردم ولی الا تقریبا ۴روز نخوردم فقط یکم صبح حالم بده

حالا حالا ها هست خدمتتون😅

میگن ماه سوم تموم میشه به امید خدا

آخ منم دارم بیشتر غروبو شبا

دیگه ۴ ماهگی بستگی داره بعضیا تا زمان زایمانم دارن

حالا تازه شروع شده حالا حالاها داری

لواشک الوچه لیمو اینا حالت و خوب میکنه

بیسکویت امتحان کردم فایده نداره الان باز حالت تهوع دارم

تا ۵ ماه

من تازه تموم شدم خیلی بده

سه ماه اول باید تحمل کنیم 😮‍💨

از هفته ۱۳ سلام میکنم و هنوز ادامه داره 🫠 صبحا b6 بخور ، ابنبات زنجبیلی و بیسکویتت ترد اول صبح خیلی خوبه

من ک همچنان دارم😭

سوال های مرتبط

مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری