۱۲ پاسخ

قرص دمیترون که خیلی خوبه

وای چقدر بده
من هر ۱۲ ساعت این هفته دکترم گفته اندانسترون میخورم
انگار آبی بود رو اتیش
اگ نخورم ک پیرم درومد هفته های قبل

رب به و انار میگن خوبه بخور
من تازه یکم بهتر شدم و تهوع و بالا آوردن فقط صبحاس..گشنه هم بشم حالت تهوع میگیرم ..اما غذا فعلا نمیتونم زیاد بخوردم خیلی کم میتونم..تا یکی دو هفته پیش ک هیچی نمی‌تونستم بخورم

من که حالم بهم میخوره برم اشپزخانه تو
اشپزخانمونم انگار بمب خورده اینقدر که بهم ریخته اس
حالت تهوع دارو خاصی نداره فقط سرم غذایی آمپول تقویتی تا الان منو زنده نگهداشته

عزیزم فقط باید صبر کنی من روزی چند بار بالا میاوردم تازه الان خوب شدم

منم فقط با تهوع مشکل دارم کاش چیزی براش پیدا میشد☹️

خدا بهت صبر بده فقط تا ۱۵ هفته شدید بود برا من سختههههه🥲

من هنوزدارم

هیچی منم دارم تحمل میکنم قرصم نمیخورم

پیش دکترت برو قرص داره

تو چاییت زنجبیل بریز یا رب به بخور

آدامس بخور

سوال های مرتبط

مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری