پس این حالت تهوع کی تموم میشه

۴ پاسخ

هفته های ۱۸ به بعد کم کم بهتر میشی کم کم ها

هییییی خواهر من هنوز دارم تو که اول کاری من فکر کنم باید قرص تهوع تا اخر بخورم🥴😖

من هنوزه دارم🤢خستم حتی خود استفراغم دارم خیلی اذیت میشم

منم دارم
خیلی‌ اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی