خانما پس کی حالت تهوع تموم میشه 🥲

۸ پاسخ

منم هنو حالت تهوع دارم

من هنوزم دارم تازه بالاهم میارم 😩

من که امروز بیچاره شدم از بس بالا آوردم😩‌ نمی‌دونم کی قراره راحت بشم دیگه

من از قبل بهترم ولی باز حالت تهوع رو هر از گاهی دارم

من سرویس شدم از بس بالا اوردم چیزی نیست که بخورم و بالا نیارم

🤕🤒🧑‍🦯من هنوز دارم

اوف من ک مردم فعلا هم تموم نشده🥲🥲

۱۶هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی