این حالت تهوع کی تموم میشه

۱۰ پاسخ

من ک دارم هنوز🤷🏻‍♀️

من این هفته کمتر داشتم احساس میکنم داره کمتر میشه

من ک‌هنوز دارم مدارا کن قرصتو بخور

دقیقاً منم این همه سختی تحمل میکنم سلامت باشن بچه ها فقط هرچی صلاحع خدابهمون بده

من تو این هفته چند روزه حالم بهتره خیلی کم تهوع دارم ولی قابل تحمل تره و میتونم غذا بخورم

من هنوزم گاهی دارم🫠

هیچی نمیتونم بخورم ..حوست چیزی هم نمیکنم اصلا میل ندارم بخورم یکجوریم

خدا داند🥴

فک کنم فعلا شروع شده

مال من تازه شروع شده ۲روزه ازپادراومدم🤦🏻‍♀️😕

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری